Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Μήπως μας βολεύει καλύτερα να μην είναι αληθινό;

Αφού είδαμε με χιουμοριστική φυσικά διάθεση κάποια αναγκαία πυραμιδικά συστήματα που κάνουν δημόσιους διοικητικούς μηχανισμούς και επιχειρηματικές δομές λειτουργικές, ας δούμε τώρα τι ΔΕΝ είναι πυραμίδα.  Πυραμίδα δεν είναι το δικτυακό εμπόριο, ή δικτυακό μάρκετινγκ, ή πολυεπίπεδο μάρκετινγκ ή μάρκετινγκ συστάσεων.

Καταρχήν όταν κάποιος έρχεται σε επαφή με κάποιον που του προτείνει μια καριέρα στο δικτυακό εμπόριο και δηλώνει με τον στόμφο του ειδικού ότι πρόκειται για πυραμίδα, ποτέ δεν το εννοεί με...την καλή έννοια.  Αναφέρεται σε συστήματα - απάτη που έλαβαν χώρα κάποτε, όταν κάποιοι χρηματοδότησαν ένα σύστημα όπου πολλοί τοποθέτησαν χρήματα με την υπόσχεση ότι θα τα έπαιρναν πίσω με πολύ μεγάλη υπεραξία χωρίς να χρειαστεί να κάνουν τίποτα.  Μοντέλο "γίνε πλούσιος γρήγορα".  Δεν περιελάμβανε κανένα είδος ανταλλαγής υπηρεσίας ή προϊόντος.  Κάποιος ψηλά στην...κορυφή τα μάζεψε όλα και έφυγε.   Γίνεται εύκολα αντιληπτό πως αυτό δεν ήταν εμπόριο.  Απαράβατος κανόνας: Το δικτυακό εμπόριο περιλαμβάνει οπωσδήποτε ανταλλαγή κάποιας υπηρεσίας ή προϊόντος.  Δεν περιλαμβάνει ποτέ την υπόσχεση γρήγορου και εύκολου πλουτισμού χωρίς να γίνει πρώτα η δουλειά.  Το δίκτυο.  Ο αγωγός.  Όχι σκληρή δουλειά, έξυπνη δουλειά.  Όταν η δουλειά γίνει, σε πληρώνει με τη μορφή παθητικού εισοδήματος.  Δικαιώματα.  Μία φορά χτίζεις τον αγωγό αλλά αμείβεσαι για πάντα.  

Το δικτυακό εμπόριο ανθεί στην παγκόσμια αγορά εδώ και 75 χρόνια.  Δεν είναι καινούργιο.  Και φυσικά είναι 100% νόμιμο.  Όλο και περισσότερες εταιρίες μάλιστα προσχωρούν σε αυτή τη μορφή διάθεσης των υπηρεσιών ή προϊόντων τους στην αγορά.  Ουσιαστικά επιλέγουν να μην πληρώνουν υπέρογκα ποσά για διαφήμιση και μάρκετινγκ με αμφίβολη και μη μετρήσιμη απόδοση και να αμείβουν τους ίδιους τους πελάτες τους με κλιμακωτές προμήθειες, ευχαριστώντας τους για την αφοσίωσή τους αλλά και για την σύσταση που έτσι κι αλλιώς κάνουν.  Στόμα με στόμα διαφήμιση.  Η απόδοση της οποίας είναι απολύτως μετρήσιμη και εγγυημένη.

Ο πελάτης μιας τέτοιας επιχείρησης αναλαμβάνει να "χτίσει" έναν αγωγό καταναλωτών μέσα από τον οποίο διανέμεται άμεσα και χωρίς μεσάζοντες που επιβαρύνουν τις τιμές, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.  Ανάλογα με τον όγκο συναλλαγών που προκύπτει μέσα από την δραστηριότητα της σύστασης, άμεσης ή έμμεσης, προκύπτουν και προμήθειες άμεσων και έμμεσων συστάσεων που συνήθως είναι κλιμακωτές.  Ο καθένας που συμμετέχει στη διαδικασία αμείβεται δίκαια, σε απόλυτη αναλογία της δουλειάς που έχει κάνει να εκπαιδεύσει και να βοηθήσει τους φίλους του να εκπαιδεύσουν και να βοηθήσουν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους φίλους στην ανάπτυξη ενός δικτύου καταναλωτών.  

Σε όλο αυτό το σύστημα δεν υπάρχει τίποτα δυσνόητο για όποιον το ερευνήσει σωστά.  Και υπάρχει πάντα ένας φίλος διαθέσιμος που θα του εξηγήσει ευχαρίστως ό,τι θέλει να ξέρει.   Χρειάζεται μόνο ανοιχτό μυαλό και διάθεση να μάθει και να εκπαιδευτεί σε ένα σύστημα που μπορεί να τον φτάσει στην οικονομική ανεξαρτησία.  Είναι απόλυτα διαφανές, δίκαιο και αξιοκρατικό. Ο καθένας ξέρει ακριβώς με ποιο τρόπο και ακριβώς πόσο αμείβεται.  Και αμείβεται πάντα στην ώρα του!

Το δικτυακό εμπόριο δίνει τη δυνατότητα σε όλο και περισσότερους φιλόδοξους, διδάξιμους και αυτοπαρακινούμενους ανθρώπους να δημιουργούν εισοδήματα που δεν μπορούν καθόλου να συγκριθούν με τα εισοδήματα μιας υπαλληλικής σχέσης εργασίας.  Παράλληλα δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να αποκτήσει τη δική του επιχείρηση χωρίς τα βάρη του παραδοσιακού εμπορίου, καθώς έχει πολύ μικρή επιχειρηματική επένδυση και σχεδόν μηδαμινά πάγια λειτουργικά έξοδα.  Δεν έχει αποθήκες, ενοίκια, υπαλλήλους, έξοδα αγορών, γεωγραφικούς ή χρονικούς περιορισμούς, ενώ παράλληλα δεν έχει κανένα επιχειρηματικό ρίσκο.  Εδώ τα λάθη δεν κοστίζουν όπως στο παραδοσιακό εμπόριο.  Ταυτόχρονα εκπαιδεύεται στην τεχνογνωσία εκατοντάδων επιτυχημένων επιχειρηματιών του χώρου πάνω σε ένα αποδεδειγμένο σύστημα επιτυχίας, από φίλους που έχουν συμφέρον από τη δική του επιτυχία.  Και το καλύτερο;  Είναι πρόθυμοι να τον βοηθήσουν να κερδίζει περισσότερα χρήματα από τους ίδιους!!!  

Ναι!  Ακριβώς!!!  Εδώ είναι όλη η διαφορά από όλα τα...πυραμιδικά συστήματα που εξετάσαμε εχθές όπου ο από πάνω έχει πρώτη προτεραιότητα τη διαφύλαξη της καρέκλας του!  Εδώ η επιτυχία έχει πολλές διαθέσιμες θέσεις για όλους όσους την διεκδικούν, ανεξάρτητα πόσο νωρίς ή αργά ξεκίνησαν σε σχέση με κάποιον άλλον.  Δεν έχει να κάνει με τη μόρφωση, την ηλικία, το φύλλο, το χρώμα του δέρματος, την προϋπηρεσία, την καταγωγή, τις πολιτικές ή θρησκευτικές πεποιθήσεις, τις επιτυχίες ή τις αποτυχίες του παρελθόντος, τις συνθήκες της οικονομίας.  Εδώ όλοι έχουν ακριβώς την ίδια ευκαιρία και ξεκινούν από την ίδια αφετηρία.  Αν κάποιος έχει τη φιλοδοξία, ο συστήσας του θα είναι τρισευτυχής να τον βοηθήσει να κερδίζει περισσότερα χρήματα από τον ίδιο, γιατί αυτό το σύστημα παρότι αν το ζωγραφίσεις στο χαρτί δείχνει πυραμιδικό στην όψη, δεν είναι πυραμιδικό κατ' ουσίαν.  Έχετε ακούσει κάτι πιο δίκαιο;

Οπότε αν θέλετε να σιγουρευτείτε, υπάρχει μια ερώτηση που μπορείτε να κάνετε στον συστήσαντά σας.  "Θα με βοηθήσεις να κερδίζω περισσότερα χρήματα από σένα;  Γίνεται;"  Και παρατηρήστε το πλατύ και ειλικρινές του χαμόγελο... Το γεγονός των ασυνήθιστα μεγάλων αμοιβών που προκύπτουν και κάνουν το δικτυακό μάρκετινγκ να ακούγεται "πολύ καλό για να είναι αληθινό" οφείλεται στη μόχλευση.  Αυτό που ο Jean Paul Getty περιέγραφε λέγοντας: "προτιμώ να βασίζομαι στο 1% της προσπάθειας 100 ανθρώπων παρά στο 100% της δικής μου".  Σκέψου ότι εσύ έχεις 2 ώρες διαθέσιμες κάθε μέρα να αφιερώσεις στην ανάπτυξη ενός δικτύου καταναλωτών.  Κάνεις 2 συνεργάτες που κι εκείνοι αφιερώνουν τον ίδιο χρόνο.  3 άνθρωποι επί 2 ώρες ίσον 6 ώρες/ημέρα.  Τώρα ο καθένας κάνει δύο νέους συνεργάτες.  Τώρα 6 συνεργάτες δίνουν 12 ώρες/ημέρα.  Αν αυτό συνεχιστεί για μόνο 5 επίπεδα ακόμα, προκύπτουν 192 συνεργάτες που αφιερώνουν 384 εργατοώρες κάθε μέρα μέσα στην επιχείρησή σου αλλά για δικό τους λογαριασμό ο καθένας.  Δεν δουλεύουν για σένα.  Είναι εθελοντές αυτοαπασχολούμενοι επιχειρηματίες που τους βοηθάς να επιτύχουν.  Εσύ συνεχίζεις να αφιερώνεις μόνο 2 ώρες/ημέρα αλλά η ημέρα σου έχει 384 ώρες!  Επομένως δίκαια αμείβεσαι για το συνολικό όγκο συναλλαγών που δημιουργείται στον οργανισμό σου.  Έχεις φέρει μεγάλο τζίρο και αμείβεσαι ανάλογα.  Και αυτό δεν μπορεί να περιοριστεί γιατί όσο περισσότεροι κερδίζουν χρήματα τόσο περισσότερο εκθετικά αναπτύσσεται ο αριθμός των ωρών στην οργάνωσή σου.  Πάνω στη μόχλευση βασίζονται όλα τα επιχειρηματικά συστήματα τύπου Franchise.  Ένα αποδεδειγμένο σύστημα που πολλαπλασιάζεται.  Και κοστίζει ακριβά.  Λίγοι μπορούν να αποκτήσουν ένα, ακόμα λιγότεροι δεύτερο ή τρίτο.  Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι το απόλυτο αναπαραγωγικό σύστημα όπως περιγράφει ο Burke Hedges στο βιβλίο του "Αναπαραγωγικό Μάρκετινγκ 101" γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι ένα πιθανό υποκατάστημα από μόνος του.  Franchise ανθρώπων!

Χρειάζεται λοιπόν να σταματήσουμε να ακούμε την γνώμη των ειδικών της διπλανής πόρτας που σπεύδουν να μας πουν τη γνώμη τους και να προσπαθούν να μας αφαιμάξουν από την πίστη στη δυνατότητά μας να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας κρατώντας μας στο δικό τους επίπεδο αρνητικής ενέργειας και μετριότητας.  Ας ακούσουμε την εμπεριστατωμένη άποψη των πραγματικών ειδικών.  Του Bill Gates, του Warren Buffett, του Robert Kiyosaki, του Donald Trump οι οποίοι στηρίζουν και συστήνουν το δικτυακό μάρκετινγκ.  Έχει χαρακτηριστεί ως "Η μεγαλύτερη ευκαιρία στην ιστορία του κόσμου" και "Η επιχείρηση του 21ου αιώνα"!  Είναι πολύ καλό ΚΑΙ είναι αληθινό!  Μόνο που μας αφαιρεί την προσφυγή σε δικαιολογίες.  Μας καλεί να πάρουμε την ευθύνη της ζωής μας στα χέρια μας.  Να την αφαιρέσουμε από το κράτος, την κυβέρνηση, την οικονομική κρίση, το παρελθόν μας, τους γονείς μας και τις "ειδικές καταστάσεις" στη ζωή μας.  Να βγούμε από το κουτί μας και να διεκδικήσουμε τη ζωή που μας αξίζει.  Η μαγεία στη ζωή συμβαίνει πέρα από τη ζώνη άνεσής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου